Stijlvolle kantoorvilla in moderne, opvallende architectuur voorzien van een hoogwaardig opleveringsniveau. De kantoorvilla bestaat uit 4 bouwlagen, waarvan nog circa 224 m² kantoorruimte beschikbaar is op de 1e verdieping.
Waar is het object gelegen?
De villa is gesitueerd op kantorengebied “De Biezen” op een zichtlocatie vanaf de Rijkssnelweg A2 en direct langs het Merwedekanaal.
Hoe is de bereikbaarheid?
Eigen vervoer: uitstekend bereikbaar via de autosnelweg A2 Amsterdam- ’s-Hertogenbosch alsmede de A27 Hilversum-Breda.
Openbaar vervoer
De locatie is goed bereikbaar via diverse lokale busverbindingen. De bushalte is op loopafstand gelegen.
Wat huur ik?
Het kantoorgebouw heeft nog een verdieping beschikbaar met een verhuurbaar vloeroppervlak van in totaal circa 224 m².
Genoemde metrages zijn inclusief een aandeel in de algemene ruimte van het kantoorgebouw. De metrages zijn niet gemeten conform NEN 2580.
Hoe is de parkeerkeergelegenheid locatie?
Voor verhuur zijn er 7 parkeerplaatsen beschikbaar op eigen terrein. Aanvullend zijn er 12 parkeerplaatsen met een laadpaal voor algemeen gebruik.
Tevens is er parkeermogelijkheid op het openbare terrein in de directe omgeving.
Wat kost het?
€ 115,-- per m² per jaar voor de kantoorruimte.
€ 350,-- per parkeerplaats per jaar.
€ 50,-- per m² per jaar voor (voorschot) servicekosten.
Prijzen te vermeerderen met BTW.
Hoelang ga ik huren?
5 jaar + een verlengingsperiode van 5 jaar. Kortere huurtermijn is bespreekbaar.
Wanneer betaal ik mijn huur?
Per 3 maanden vooruit te voldoen.
Welke diensten krijg ik geleverd?
Op basis van voorschot met jaarlijkse nacalculatie, ten behoeve van:
- Schoonmaak algemene ruimten;
- Klein dagelijks onderhoud algemene ruimten;
- Duurzaam gas, water en elektra t.b.v. de algemene ruimten;
- Duurzaam gas, water en elektra t.b.v. de kantoorruimte;
- Onderhoud tuin/terrein/parkeerplaatsen;
- Onderhoud en reparatie C.V. installatie, luchtbehandeling en topkoeling;
- Onderhoud, reparatie en periodieke controle brandslanghaspels;
- Onderhoud en periodieke controle ontruimingsinstallatie;
- Onderhoud en plaatsing parkeerbordjes (indien noodzakelijk);
- Onderhoud en naamsaanduiding zuil;
- Onderhoud daken en goten;
- Vuilafvoer bedrijfsafval en papier;
- Onderhoud en reparatie zonwering;
- Inbraakschade;
- Glasverzekering;
- Glasbewassing;
- Schoonmaak gevel;
- Ongediertebestrijding;
- Administratiekosten ad 5% over de hierboven aangegeven leveringen en diensten.
Opleveringsniveau:
Technische omschrijving:
Zonwering zuid- en westgevel;
Alarminstallatie;
Schoonloop tapijt op begane grond in de entree;
Bellentableau met intercom bij de entree;
8- personen liftinstallatie;
Een toiletgroep en een invalidentoilet op de begane grond;
Toiletgroep per kantoorunit;
Bouwkundige wanden afgewerkt met fijn spuitwerk;
Huidige (veelal glazen) scheidingswanden met plafondhoge deuren;
Per kantoorunit een pantry met close in boiler, vaatwasser en koelkast;
Verwarmingsradiatoren met thermostaatkranen;
Mechanische ventilatie + topkoeling;
Kabelgoten, waarin per unit 16 dubbele WCD voorzien van elektra-aansluitingen;
Systeemplafonds voorzien van inbouw verlichtingsarma-turen.
Hoe ziet de indeling eruit?
Zie plattegrondtekeningen.
BTW
Indien huurder niet aan het “90%-criterium voldoet”, zal er van rechtswege sprake zijn van omzetbelasting vrijgestelde verhuur. Alsdan wordt de overeengekomen kale huurprijs, exclusief omzetbelasting, zodanig verhoogd dat het voor verhuurder ontstane financiële nadeel wordt gecompenseerd.
Wanneer kan ik mij vestigen?
Per direct.