Modern kantoorgebouw gelegen nabij het centrum met eigen parkeervoorzieningen. Onderhavig gebouw is gerealiseerd in 2000, heeft een representatieve uitstraling en voorzien van een energielabel A. De beschikbare bruto vloeroppervlakte bedraagt circa 1.542 m² en is verdeeld over drie bouwlagen. Het kantoor beschikt over een turn-key opleveringsniveau en is onder andere voorzien van luchtbehandeling met topkoeling, zonwering aan de buitenzijde en lift. Parkeervoorzieningen zijn gesitueerd in een parkeerkelder en op eigen buitenterrein.
INDELING
De kantoorruimte is verdeeld in verschillende ruimtes, namelijk vergader- en werkplekken van verschillende formaten, (grote) open kantoortuinen. Daarnaast zijn er rustige werkplekken beschikbaar voor geconcentreerd werken.
LIGGING EN BEREIKBAARHEID
Barneveld is gelegen in het midden van Nederland in de provincie Gelderland en de bereikbaarheid is zeer goed te noemen, zowel per auto als openbaar vervoer. Op enkele minuten afstand ligt de Rijksweg A30 en vormt de verbinding tussen de noordelijke A1 bij Barneveld (afrit 15, Barneveld) en de zuidelijke A12 bij Ede (Knooppunt Maanderbroek). Op loopafstand is een bushalte gesitueerd en Barneveld heeft 3 treinstations.
OPPERVLAKTE
De kantoorruimte heeft een totale bruto vloeroppervlakte van 1.542 m² welke als volgt verdeeld is (lift aanwezig):
Begane grond circa 518 m²
Eerste verdieping circa 512 m²
Tweede verdieping circa 512 m²
Deelverhuur is bespreekbaar is in overleg mogelijk.
OPLEVERNIVEAU
Het gehuurde wordt in de huidige staat opgeleverd (Turn-key opleveringsniveau) en is onder andere voorzien van:
• Systeemplafonds met ingebouwde verlichtingsarmaturen
• Vloerbedekking
• Scheidingswanden
• Luchtbehandeling met topkoeling
• Zonwering aan de buitenzijde
• Kabelgoten inclusief bekabeling
• Sanitaire voorzieningen
• Toegangscontrolesysteem
• Lift
GEBRUIK EN BESTEMMING
Kantoorfunctie.
ENERGIELABEL
Het kantoorgebouw heeft een energielabel A.
PARKEERGELEGENHEID
Bij het gehuurde behoren 43 parkeerplaatsen waarvan 10 stuks op eigen buitenterrein en 33 binnen in de parkeerkelder.
HUURPRIJS
Kantoorruimte: € 130,00 per m2 per jaar, te vermeerderen met btw.
Parkeerplaatsen (buitenterrein): € 350,00 per parkeerplaats jaar, te vermeerderen met btw.
Parkeerplaatsen (parkeerkelder): € 600,00 per parkeerplaats maand, te vermeerderen met btw.
SERVICEKOSTEN
Het gehuurde is voorzien van eigen verbruikersmeters en huurder derhalve dienen de verbruiksmeters gas, water en elektra op eigen naam te zetten.
Tevens betaald huurder een verrekenbaar voorschot (servicekosten) van € 15,00 per m² per jaar, te vermeerderen met btw, voor de navolgende leveringen en diensten:
- Onderhoud tuin- en terrein;
- Energie algemene ruimte;
- Onderhoud parkeerplaatsen/garage;
- Onderhoud C.V. en LBK;
- Onderhoud lift;
- Noordverlichtingsinstallatie;
- Glasbewassing;
- Onderhoud daken en goten;
- Gevelreiniging;
- Administratiekosten 5%.
HUURBETALING
Per maand/kwartaal (in overleg), vooruit te betalen.
HUURTERMIJN EN VERLENGINGSPERIODE(N)
Voorkeur 5 jaar + 5 jaar, maar andere huur- en/of verlengingsperiode(n) is bespreekbaar.
AANVAARDING
De vigerende huurovereenkomst loopt tot en met 31 december 2024, eventuele eerdere ingebruikname zal in overleg moeten plaatsvinden.
OMZETBELASTING
Er is sprake van een BTW-belaste verhuur.
HUUPRRIJSAANPASSING
Jaarlijks, per 1 januari, op basis van de wijziging van het maand indexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks CPI-Alle Huishoudens (2015=100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
GARANTSTELLING
Bankgarantie/waarborgsom ter grootte van een bruto betalingsverplichting van drie maanden huur inclusief servicekosten en BTW.
HUUROVEREENKOMST
De te sluiten huurovereenkomst zal worden opgemaakt conform het model welke door de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ) op 30-1-2015 is vastgesteld en op 17-2-2015 is gedeponeerd bij de griffie van de rechtbank te Den Haag en aldaar ingeschreven onder nummer 15/20 tevens gepubliceerd op de website met aanvullende bepalingen door verhuurder.
GOEDKEURING
Eventuele transacties dienen ter goedkeuring voorgelegd te worden aan opdrachtgever c.q. eigenaar van het gebouw. Tot deze goedkeuring verleend is, zijn alle uitgebrachte aanbiedingen geheel vrijblijvend.
MEER INFORMATIE
Voor nadere informatie en/of bezichtigingen kunt u een afspraak maken met:
sbnl – goed vastgoed
Basicweg 7, 3821 BR Amersfoort
Telefoon: 033 456 23 63