Maanlander 14 B
3824MP Amersfoort

€ 135

Per m² per jaar
Foto‘s (8)   Terug naar overzicht

Kenmerken

Kantoorruimte
Bestaande bouw
1991
A
Op bedrijventerrein
Per direct
Ja
280 m2
1
Vergaderruimte (gemeenschappelijk),
Koffiecorner,
Inbouwarmaturen,
Mechanische ventilatie,
Pantry



Omschrijving

In het bedrijfsverzamelgebouw hebben zich een aantal bijzondere dienstverleners gevestigd, o.a. Ortholuna, Quintor, Dharma, With Accountants, PEER! en Pompidou.

LIGGING EN BEREIKBAARHEID
Amersfoort ligt in het hart van Nederland aan een belangrijke vervoersknooppunt in de oksel van de A1 en A28. “Calveen” is gunstig gelegen aan de noordzijde van Amersfoort, langs de A1 (Amersfoort-Amsterdam). Op 2,5 kilometer afstand liggen de wijken Vathorst, Nieuwland, Kattenbroek en Hoogland.

BESCHIKBAAR
Een kantoorruimte gelegen op de begane grond, unit 14B.

OPPERVLAKTE
Het vloeroppervlak bedraagt ca. 280m² kantoorruimte (inclusief ca. 60m² algemene ruimte).

OPLEVERNIVEAU
Het pand wordt opgeleverd met o.a. de volgende voorzieningen:
- klimaatbeheersingssysteem;
- huidige vloerbedekking;
- Gezamenlijk gebruik van pantry;
- gemeenschappelijk gebruik van heren- en damestoilet;
- verlichting;
- buitenzonwering;
- intercom.

HUURPRIJS
De huur bedraagt €135,- per m2 per jaar excl. BTW.

PARKEREN
5 niet exclusieve (eigen) parkeerplaatsen bij het gehuurde. Huurprijs per plaats per jaar € 350,00 te vermeerderen met BTW.

GEBRUIK EN BESTEMMING
Kantoorfunctie.

ENERGIELABEL
Het kantoorgebouw heeft een energielabel A.

HUURBETALING
Per maand, vooruit te betalen.

HUURTERMIJN EN VERLENGINGSPERIODE(N)
Voorkeur 5 jaar + 5 jaar, maar andere huur-en/of verlengingsperiode(n) is bespreekbaar.

AANVAARDING
Beschikbaar per direct.

OMZETBELASTING
Er is sprake van een BTW belaste verhuur.

GARANTSTELLING
Bankgarantie/waarborgsom ter grootte van een bruto betalingsverplichting van drie maanden huur inclusief servicekosten en BTW.

SERVICEKOSTEN
Het voorschot servicekosten is op basis van nacalculatie en heeft betrekking op:
• Schoonmaak algemene ruimten;
• Levering gas, water en elektra algemene ruimte;
• Levering gas, water en elektra kantoorruimte;
• Onderhoud tuin / terrein en parkeerplaatsen;
• Onderhoud en periodieke controle klimaatbeheersingssysteem;
• Klein dagelijks onderhoud algemene ruimten;
• Onderhoud, periodieke controle en keuring liftinstallatie; (niet voor offices)
• Onderhoud daken en goten;
• Onderhoud intercominstallatie;
• Glasbewassing;
• Schoonmaak gevel (niet beglazing);
• Onderhoud buitenverlichting/ gevelreclame;
• Onderhoud en periodieke controle brandslanghaspels;
• Controle en periodieke controle brandmeldinginstallatie;
• Naamsaanduiding brievenbus, belpaal en bewegwijzering;
• Vuilafvoer bedrijfs-/ papierafval;
• Glasverzekering;
• Herstel inbraakschade van de algemene ruimte alsmede individuele ruimte;
• Gladheidbestrijding;
• Administratiekosten ad. 5% over de vergoeding van leveringen en diensten.

Vrij gebruik van:
- gedeelde internetverbinding (glasvezel) middels wifi;
- de algemene vergaderruimte;

OMZETBELASTING
Er is sprake van een BTW belaste verhuur.

HUURPRIJSAANPASSING
Jaarlijks, per 1 januari, op basis van de wijziging van het maand indexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks CPI-Alle Huishoudens (2015=100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

HUUROVEREENKOMST
De te sluiten huurovereenkomst zal worden opgemaakt conform het model welke door de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ) op 30-1-2015 is vastgesteld en op 17-2-2015 is gedeponeerd bij de griffie van de rechtbank te Den Haag en aldaar ingeschreven onder nummer 15/20 tevens gepubliceerd op de website met aanvullende bepalingen door verhuurder.

GOEDKEURING
Eventuele transacties dienen ter goedkeuring voorgelegd te worden aan opdrachtgever c.q. eigenaar van het gebouw. Tot deze goedkeuring verleend is, zijn alle uitgebrachte aanbiedingen geheel vrijblijvend.



Dit bedrijf bezichtigen in Amersfoort?

Delen

Contact

Postbus 1292
3800 BG Amersfoort
Basicweg 7
3821 BR Amersfoort

Makelaardij

(033) 456 23 63
info@sb.nl

Beheer

(033) 456 23 63
tbo@sb.nl

Administratie

(033) 456 14 60
factuur@sb.nl