Lage Biezenweg 5 E-F
4131LV Vianen

€ 115

Per m² per jaar
Foto's (21)   Terug naar overzicht Plattegrond

Kenmerken

Lage Biezenweg 5 E-F-GH
Kantoorruimte
Bestaande bouw
2000
D
Aan water,
Aan park,
Aan drukke weg,
Buiten bebouwde kom,
Vrij uitzicht,
Op bedrijventerrein
In overleg
Ja
465,16 m2
2
2&3
52 parkeerplaatsen
€ 350
Afwezig
Mathijs Bosma
€ 30 per jaar

Omschrijving


Op een zichtlocatie vanaf de rijksweg A27, direct langs het Merwedekanaal, is aan de Lage Biezenweg 5-7 te Vianen een moderne kantoorruimte beschikbaar. Het kantoorgebouw met opvallende architectuur is voorzien van een hoogwaardig opleveringsniveau en bestaat uit vier bouwlagen.
Naast het kantoorgebouw is op eigen terrein ruim voldoende parkeerruimte beschikbaar. Daarnaast is het mogelijk om te parkeren op het openbare terrein in de directe omgeving.

Waar is het object gelegen?
Het object is gelegen nabij de afrit Hagestein aan de rijksweg A27 waardoor het binnen enkele minuten is te bereiken is. Daarnaast is het kantoor bereikbaar via de afslag Vianen van de A2.

Met openbaar vervoer is de locatie eveneens goed te bereiken. Op enkele minuten afstand is een bushalte gelegen, voor de buslijnen 63 en 64, met verbindingen van en naar het Centraal Station Utrecht en Nieuwegein. Reistijd vanaf Centraal Station Utrecht circa 30 minuten.

Wat huur ik?
Voor de verhuur is beschikbaar totaal circa 465,16 m² v.v.o. verdeeld als volgt:

Lage Biezenweg 5 heeft per direct beschikbaar:
2e verdieping 5e circa 233,20 m2 v.v.o.
2e verdieping 5f circa 231,96 m2 v.v.o.

Deelverhuur is bespreekbaar.

Genoemde metrages zijn inclusief een aandeel in de algemene ruimte van het kantoorgebouw. De metrages zijn niet gemeten conform NEN 2580.

Hoe is de parkeergelegenheid?
Het gebouw beschikt over 52 parkeerplaatsen, op het parkeerterrein om het gebouw. Parkeernorm 1:56.

Hoe wordt het opgeleverd?
De kantoorruimte wordt opgeleverd met de volgende voorzieningen:
• zonwering zonbeschenen zijde;
• schoonlooptapijt op begane grond in de entree;
• bellentableau met intercom bij de entree;
• 8-personen liftinstallatie;
• een toiletgroep en een invalidentoilet op de begane grond;
• gemeenschappelijke toiletgroepen;
• huidige indeling middels (veelal glazen) scheidingswanden met plafondhoge deuren;
• per kantoorunit een pantry met close in boiler, vaatwasser en koelkast;
• verwarmingsradiatoren met thermostaat-kranen;
• mechanische ventilatie met topkoeling;
• systeemplafonds voorzien van inbouw verlichtingsarmaturen.

Wanneer kan ik mij vestigen?
In overleg.

Wat kost het?
€ 115,00 per m² per jaar.
€ 350,00 per parkeerplaats per jaar.

Genoemde bedragen te vermeerderen met omzet-belasting.

BTW
Uitgangspunt is een met BTW belaste huurprijs. Indien een huurder niet voldoet aan de voor belaste verhuur gestelde criteria zal de huurprijs zodanig worden verhoogd dat het voor verhuurder ontstane financiële nadeel volledig wordt gecompenseerd.

Hoe lang huur ik?
5 (vijf) jaar met een aansluitende verlengingsperiode van 5 (vijf) jaar. Kortere huurtermijnen zijn bespreekbaar.

Wat is het betalingstermijn?
De huur en het voorschot servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting, per kwartaal vooruit.

Huurprijsherziening
Jaarlijks, voor het eerst 1 (één) jaar na huuringangs-datum, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens het consumenten-prijsindexcijfer (CPI), reeks voor alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

Welke diensten krijg ik geleverd?
Voor € 30,00 per m² per jaar, op basis van voorschot en nacalculatie, worden navolgende leveringen en diensten geleverd, te vermeerderen met omzetbelasting:
• schoonmaak algemene ruimten;
• klein dagelijks onderhoud algemene ruimten;
• durzaam gas, water en elektra ten behoeve van de algemene ruimten en het gehuurde;
• onderhoud tuin/ terrein/ parkeerplaatsen;
• onderhoud en reparatie C.V.-installatie, lucht-behandeling en topkoeling;
• onderhoud, reparatie en periodieke controle brandslanghaspels;
• onderhoud en periodieke controle ontruimings-installatie;
• onderhoud en naamsaanduiding zuil;
• onderhoud daken en goten;
• vuilafvoer bedrijfsafval en papier;
• onderhoud en reparatie zonwering;
• inbraakschade;
• glasverzekering;
• glasbewassing;
• schoonmaak gevel;
• ongediertebestrijding;
• administratiekosten ad 5% over de hierboven aangegeven leveringen en diensten.

Bovenstaande lijst is niet limitatief. Verhuurder behoudt zich het recht voor genoemde leveringen en diensten en speciale voorzieningen uit te breiden of in te krimpen en het door huurder te betalen aandeel in de kosten dienovereenkomstig te wijzigen.

Zekerheidsstelling
Een bankgarantie, model ROZ 2018, of waarborgsom ter grootte van drie maanden huurpenningen en servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting.

Welk model huurovereenkomst wordt er gebruikt?
De op te stellen huurovereenkomst is conform de overeenkomst die door de Raad voor Onroerende Zaken in februari 2015 is vastgesteld en zoals gehanteerd wordt door de Nederlandse Vereniging van Makelaars NVM met de bijbehorende Algemene Bepalingen met enkele aanvullende en bijzondere bepalingen. 



Dit bedrijf bezichtigen in Vianen?

Delen

Contact

Postbus 1292
3800 BG Amersfoort
Basicweg 7
3821 BR Amersfoort

Makelaardij

(033) 456 23 63
info@sb.nl

Beheer

(033) 456 23 63
tbo@sb.nl

Administratie

(033) 456 14 60
factuur@sb.nl