Kleine koppel 26
3812 PH Amersfoort

€ 12.000

Per maand
Foto‘s (29)   Terug naar overzicht

Kenmerken

Kantoorruimte
Bestaande bouw
1931
In overleg
Ja
€ 1600 per maand



Omschrijving

Ontdek het unieke kantoorpand aan de Kleine Koppel 26, de oude zeepfabriek in Amersfoort, waar stijl en functionaliteit samenkomen.


Met een totale oppervlakte van 955 m² welke verdeeld is over 807 m² op de begane grond en 148 m² op de eerste verdieping. Op de 1e verdieping is er nog een heerlijk ruim terras aanwezig.

Het moderne pand biedt een scala aan kantoorruimtes, van ruime vergaderzalen tot serene werkplekken. De afwerking met een mix van materialen zoals glas, beton en hout geeft het pand een eigentijdse uitstraling. Betreed de prachtige algemene hal, waar je wordt verwelkomd door een fraai geïntegreerde schoorsteen, die een vleugje karakter en charme toevoegt aan de ruimte. Ook van de buitenkant valt het pand op; de moderne strakke lijnen, oude bebouwing/elementen en het doordachte ontwerp maken dit gebouw uniek.

Waar is het object gelegen?
Gelegen in de bruisende omgeving van De Nieuwe Stad (DNS), geniet je van een dynamische werkomgeving vol creativiteit en innovatie. DNS is een stad in het klein, met een diversiteit aan bedrijven, winkels, evenementen, horeca, onderwijs en een sterke gemeenschap. Samen met “bewoners” bouwen we aan een innovatieve microstad: authentiek en avontuurlijk, met mooie historie en veel toekomst.

DNS is het gebied van de Eemhaven, een terrein nabij het centrum van Amersfoort, gesitueerd. Het gebied rondom de Eemhaven is de afgelopen jaren getransformeerd tot een gemengd gebied waar gewoond, gewerkt en gecreëerd wordt. Het is gunstig gelegen met alle voorzieningen, waaronder NS-station en het centrum van Amersfoort, op loopafstand, hetgeen een aantrekkelijke plek maakt voor bedrijven en werknemers.

Hoe is de indeling?
Begane grond: Bij binnenkomst tref je de ruime algemene hal, waar een fraai geïntegreerde schoorsteen een charmant element vormt. De begane grond is voorzien van verschillende vergaderzalen en een grote open kantoortuin. Daarnaast zijn er rustige werkplekken beschikbaar voor geconcentreerd werken. De afwerking van het pand is van moderne aard, met een combinatie van materialen zoals glas, beton en hout. Deze hoogwaardige afwerking creëert een professionele en inspirerende sfeer, waardoor dit kantoorpand een aantrekkelijke keuze is voor diverse bedrijven en organisaties.

Eerste verdieping: Op de eerste verdieping bevinden zich nog twee (vergader-)ruimtes en een grote presentatieruimte. De ruimte geeft fraai uitzicht over de omgeving via de grote raampartijen en beschikt bovendien over een uitgebreid keukenblok. Bovendien geeft deze ruimte toegang tot een groot terras van maar liefst 23m2.

Exterieur: Direct aan het kantoorpand bevindt zich de Oliemolenhof, ideaal voor ontspanning tijdens pauzes. Deze groene buitenruimte biedt de perfecte gelegenheid om te genieten van een heerlijk kopje koffie in de zon. Of het nu gaat om een moment van rust of informele gesprekken met collega's, het veld biedt een aangename en ontspannen sfeer. 

Wat huur ik?
De totale oppervlakte van het kantoorgebouw is 955 m² b.v.o. welke als volgt is verdeeld:
Kantoor begane grond ca. 807 m² (b.v.o.).
Kantoor 1e verdieping ca. 148 m² (b.v.o.).

Hoe wordt het opgeleverd?
Het gehuurde wordt in huidige staat opgeleverd en is onder andere voorzien van:
- Airco units;
- Verlichting;
- Betonvloer;
- Brandmeldsysteem;
- Brandslanghaspels en blussers;
- Screens buitenzijde;
- Toiletten;
- Vloerverwarming;
- Luchtbehandeling;
- Te openen ramen;
- Moderne keuken.

Hoe is de parkeergelegenheid?
Het kantoorgebouw bevindt zich nabij het laadplein van de Oliemolenhof. Op het laadplein kunnen 20 auto’s tegelijk worden opgeladen. Parkeren tijdens het laden is gratis. Heeft u geen elektrische auto?

In de nabijheid zijn er ook diverse andere openbare parkeervoorzieningen aanwezig. Indien gewenst is het ook mogelijk – zo lang er op de locatie nog niet gebouwd wordt – parkeerplaatsen te huren op het parkeerterrein aan de Eemlaan. De kosten per parkeerplaats bedragen € 1.750,- excl. BTW per jaar. Hiervoor wordt een separate gebruiksovereenkomst opgesteld, naast de huurovereenkomst.

Wat kost het?
De huur bedraagt € 12.000,- per maand excl. BTW en servicekosten. Betaling per maand vooruit.

Betaling
Betaling per maand/kwartaal (in overleg) vooruit.

Hoe lang huur ik?
Vijf jaar met vijf jaren, andere termijn in overleg.

Wat is de opzegtermijn?
Uiterlijk 12 maanden voor afloop van een huurtermijn, andere termijnen in overleg.

Welke diensten krijg ik geleverd?
€ 1.600,- per maand, exclusief BTW. De servicekosten betreffen een vast bedrag (jaarlijks geïndexeerd) en hebben betrekking op:
- Onderhoud tuin / terrein en parkeerplaatsen;
- Onderhoud daken en goten;
- Glasbewassing buitenzijde;
- Gebieds beveiliging;
- Schoonmaak gevel (niet beglazing);
- Onderhoud en periodieke controle brandslanghaspels (indien aanwezig);
- Controle en periodieke controle brandmeldinstallatie (indien aanwezig);
- Vuilafvoer bedrijfs-/ papierafval;
- Glasverzekering;
- Administratiekosten ad. 5% over de vergoeding van leveringen en diensten.

Huurder sluit voor eigen rekening en risico contracten af voor gas, water, elektra en data.

Wanneer kan ik me vestigen?
Beschikbaar per 15 maart 2024 (eerder in overleg).

Moet ik een garantie stellen?
Bankgarantie ter grootte van drie maanden huur te vermeerderen met de servicekosten en de BTW.

Is er BTW verschuldigd?
Uitgangspunt is een met BTW belaste huurprijs. Indien een huurder niet voldoet aan de voor belaste verhuur gestelde criteria zal de huurprijs zodanig worden verhoogd dat het voor verhuurder ontstane financiële nadeel volledig wordt gecompenseerd.

Huurprijsaanpassing
Jaarlijks op 1 januari, op basis van de wijziging van het maandprijs-indexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks CPI-huishoudens algemeen (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

Welk huurregime is van toepassing?
De te sluiten huurovereenkomst zal worden opgemaakt conform het model welke door de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ) op 30-1-2015 is vastgesteld en op 17-2-2015 is gedeponeerd bij de griffie van de rechtbank te Den Haag en aldaar ingeschreven onder nummer 15/20 tevens gepubliceerd op de website met aanvullende en bijzondere bepalingen door verhuurder.

Goedkeuring?
Eventuele huurtransacties dienen ter goedkeuring voorgelegd te worden aan opdrachtgever c.q. eigenaar van het gebouw. Tot deze goedkeuring verleend is, zijn alle uitgebrachte aanbiedingen geheel vrijblijvend.

Meer informatie of een afspraak inplannen?
Voor nadere informatie en/of bezichtigingen kunt u een afspraak maken met:
sbnl – goed vastgoed
Basicweg 7, 3821 BR Amersfoort
Telefoon: 033 456 23 63
 



Dit bedrijf bezichtigen in Amersfoort?

Delen

Contact

Postbus 1292
3800 BG Amersfoort
Basicweg 7
3821 BR Amersfoort

Makelaardij

(033) 456 23 63
info@sb.nl

Beheer

(033) 456 23 63
tbo@sb.nl

Administratie

(033) 456 14 60
factuur@sb.nl