Te huur aangeboden; circa 110 m² BVO op de 1e verdieping in het industriële complex van de voormalige Prodentfabriek nabij de binnenstad van Amersfoort.
De Nieuwe Stad
De Nieuwe Stad is een stad in het klein, met een diversiteit aan bedrijven, winkels, evenementen, horeca, onderwijs en een sterke gemeenschap. Samen met bewoners bouwen we aan een innovatieve microstad: authentiek en avontuurlijk, met mooie historie en veel toekomst.
Wat huur ik?
Te huur aangeboden; circa 110 m² BVO (70 m² kantoor en 40 m² toeslag algemene ruimte). Gelegen op de eerste verdieping van Oude Fabriekstraat 1 te Amersfoort, in het industriële complex van de voormalige Prodentfabriek. Het object maakt onderdeel uit van een bedrijfsverzamelgebouw en heeft een gezamenlijke toegang.
Waar ligt het?
Het gebouw bevindt zich in De Nieuwe Stad, op loopafstand van het station nabij het centrum van Amersfoort, maar is ook met de auto of fiets zeer goed bereikbaar.
Hoe wordt het opgeleverd?
Het object zal worden opgeleverd inclusief:
• gedeelde sanitaire ruimten;
• gedeelde pantry
• intercom
Inboedel
Inboedel (vloer, meubilair en verlichting) wordt ter overname aangeboden door zittend huurder. Afspraken nader overeen te komen.
Waar mag ik het voor gebruiken?
Kantoorfunctie/bedrijfsfunctie
Wat kost het?
€ 985,00,- euro per maand exclusief servicekosten en excl. Btw
BTW
Uitgangspunt is een met BTW belaste huurprijs. Indien een huurder niet voldoet aan de voor belaste verhuur gestelde criteria zal de huurprijs zodanig worden verhoogd dat het voor verhuurder ontstane financiële nadeel volledig wordt gecompenseerd.
Huurprijsaanpassing
Jaarlijks, op basis van de wijziging van het maandprijs-indexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks CPI-huishoudens algemeen (2015= 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS), voor het eerst 1 jaar na huuringang.
Welke diensten krijg ik geleverd?
De servicekosten bedragen € 416,00,- per maand excl. Btw . Daarvoor worden de volgende diensten geleverd:
Vrij gebruik van:
– Glasvezel internet;
– De algemene vergaderruimte;
– Schoonmaak algemene ruimten;
– Levering gas, water en elektra algemene ruimte;
– Levering gas, water en elektra kantoorruimte;
– Onderhoud tuin / terrein en parkeerplaatsen;
– Klein dagelijks onderhoud algemene ruimten;
– Onderhoud daken en goten;
– Onderhoud intercominstallatie;
– Glasbewassing;
– Schoonmaak gevel (niet beglazing);
– Onderhoud en periodieke controle brandslanghaspels;
– Controle en periodieke controle brandmeldinginstallatie (indien aanwezig);
– Vuilafvoer bedrijfs-/ papierafval;
– Glasverzekering;
– Gladheidbestrijding;
– Administratiekosten ad. 5% over de vergoeding van leveringen en diensten.
Hoe lang huur ik?
1 jaar + 1 jaar. Een andere huur-en/of verlengingsperiode is bespreekbaar
Wat is het opzegtermijn?
6 maanden
Wanneer kan ik mij vestigen?
1 juli 2020
Wat is de betaalwijze?
Per maand vooruit, vermeerderd met de servicekosten en de BTW
Moet ik een garantie stellen?
Als zekerheidsstelling dient er een bankgarantie gesteld c.q. een knontante waarborgsom gestort te worden ten bedrage van drie maanden huur vermeerderd met servicekosten en omzetbelasting