Grote Koppel 15 bevindt zich in het historische centrum van Amersfoort. Zowel met eigen als openbaar vervoer is het object goed bereikbaar. Aan de overzijde van het water ligt het Eemplein een levendig plein in het Stadshart met tal van mogelijkheden voor winkelen, uitgaan, cultuur, educatie, informatie, wonen en werken. Het plein, gelegen achter de Koppelpoort, tussen het spoor, de Eem en de Nieuwe Poort, is een uitbreiding van het centrum waar zowel culturele als commerciële partijen aanwezig zijn.
INDELING
De kantoorruimte is opgesplitst in verschillende ruimtes, te weten:
- Een grote open werkruimte met verhoogde vloer;
- Een aparte ruimte te gebruiken als kantoor of vergaderruimte;
- Een ruime gezellige keuken waar een grote tafel geplaats kan worden (vergader/lunch);
- Een kleine stilte ruimte (1 werkplek)
OPPERVLAKTE
Het vloeroppervlak bedraagt ca. 114 m² kantoorruimte (ca. 104 m² kantoorruimte plus 10 m² algemene ruimte).
OPLEVERNIVEAU
Het pand wordt opgeleverd met o.a. de volgende voorzieningen:
- alle wanden voorzien van stucwerk;
- verhoogde houten vloer
- pantry, voorzien van vaatwasser, koelkast, close in boiler.
- heren- en damestoilet gelegen op de 1e verdieping;
- verlichting;
- intercom.
HUURPRIJS
De huur bedraagt € 1.495,- per maand excl. BTW.
PARKEREN
Er zijn voldoende openbare parkeerplaatsen in de direct omgeving.
GEBRUIK EN BESTEMMING
Kantoorfunctie.
ENERGIELABEL
Het kantoorgebouw heeft een energielabel A.
SERVICEKOSTEN
Het voorschot servicekosten bedraagt € 40,- per m2 per jaar excl. BTW per maand, op basis van nacalculatie en heeft betrekking op:
- Onderhoud terrein/parkeerplaatsen;
- Onderhoud en periodieke controle C.V. installatie;
- Onderhoud en periodieke controle koelinstallatie (indien aanwezig)
- Onderhoud en periodieke controle mechanische ventilatie
- Onderhoud en periodieke controle luchtbehandelingsinstallatie
- Klein dagelijks onderhoud algemene ruimte;
- Ongediertebestrijding;
- Onderhoud intercominstallatie;
- Onderhoud en controle brandmeldinstallatie
- Onderhoud daken en goten;
- Glasbewassing (2x keer per jaar);
- Schoonmaak gevel (niet beglazing) o.b.v. 1x per 10 jaar.
- Schoonmaak algemene ruimtes (trappenhuis en toiletten);
- Levering en vastrecht gas, water en elektra;
- Onderhoud en controle brandslanghaspels;
- Vuilafvoer bedrijfs-/papierafval;
- Glasverzkering;
- Administratiekosten ad. 5% over de vergoeding van leveringen en diensten.
HUURBETALING
Per maand/kwartaal (in overleg), vooruit te betalen.
HUURTERMIJN EN VERLENGINGSPERIODE(N)
Voorkeur 5 jaar + 5 jaar, maar andere huur-en/of verlengingsperiode(n) is bespreekbaar.
AANVAARDING
Beschikbaar per 15 september 2024.
OMZETBELASTING
Er is sprake van een BTW belaste verhuur.
HUUPRRIJSAANPASSING
Jaarlijks, per 1 januari, op basis van de wijziging van het maand indexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks CPI-Alle Huishoudens (2015=100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
GARANTSTELLING
Bankgarantie/waarborgsom ter grootte van een bruto betalingsverplichting van drie maanden huur inclusief servicekosten en BTW.
HUUROVEREENKOMST
De te sluiten huurovereenkomst zal worden opgemaakt conform het model welke door de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ) op 30-1-2015 is vastgesteld en op 17-2-2015 is gedeponeerd bij de griffie van de rechtbank te Den Haag en aldaar ingeschreven onder nummer 15/20 tevens gepubliceerd op de website met aanvullende bepalingen door verhuurder.
GOEDKEURING
Eventuele transacties dienen ter goedkeuring voorgelegd te worden aan opdrachtgever c.q. eigenaar van het gebouw. Tot deze goedkeuring verleend is, zijn alle uitgebrachte aanbiedingen geheel vrijblijvend.